Restyling beurspresentatie

In opdracht van: NBTC

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is verantwoordelijk voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via de merken 'Lekker weg in eigen land' en 'Holland' zetten ze Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming. Voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Een onderdeel van de marketingmix is het deelnemen aan grote internationale beurzen. De 250 m2 grote beursstand die het NBTC daarvoor gebruikt, wordt bemand door diverse ambassadeurs van Holland; bedrijven uit de branch. Elk vertegenwoordigt zijn of haar eigen organisatie. Tezamen vormen ze een overtuigend zicht op de mogelijkheden die 'Holland' te bieden heeft.

Crystallize maakte een herontwerp van de stand. Door de bestaande elementen anders te rangschikken, werd een zeer kosten- en milieubewuste beursstand gerealiseerd waarbinnen het thema "Kijk eens een tweede keer naar Holland" op speelse wijze uiting kreeg.

De klassieke Holland-iconen - zoals de tulp, klomp en molen - vormden het canvas voor de hedendaagse, typisch Nederlandse trekpleisters.

Aanpak


Bekijk onze promotievideo, lees alles over ons proces en download de 'Crystallize briefingtool'.

Portfolio - Allround design


Bekijk onze menukaart en laat u, aan de hand van deze uitgebreide 'show cases', inspireren!

Portfolio - Creative helpdesk


Bekijk het overzicht van onze meest recente ontwerpen.

 
© Crystallize 2017   |   Gevers Deynootstraat 112   |   2586 HW DEN HAAG   |   +31 (0)70 427 8805   |   info@crystallize.nl